سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خیری در زندگانی نیست مگر برای دو کس : دانشمندی پیروی شده یا شنونده ای فراگیرنده . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
چهارشنبه 96 خرداد 3 , ساعت 11:47 عصر

 

درب ضد آب ABS یکی از درب های ساختمانی با تکنولوژی جدید جهت استفاده در مناطق مرطوب ، سرویس های بهداشتی ، حمام ، استخر ها و ..... میباشد . درب های ضد آب ABS دارای 5 سال گارانتی بوده و فریم آنها از کلاف چوب روس 55 سانتی و شبکه هانی کوم و نئوپان میباشد . پس از تولید قسمت چوبی ، درب به رزین مخصوص آغشته شده و سپس روکش ABS و رزین ان سراسر رویه و قابلمه درب را فرامیگیرد به نحوی که از نفوظ آب به قسمت چوبی ممانعت به عمل می آورد .

امروزه یکی از دغدغه های مشتریان استفاده از درب های ضد آب جهت ماندگاری بالا و کیفیت بالا میباشد . درب های ضد آب گروه تولیدی صنعتی هادیران درب دارای 5 سال گارانتی میباشد . درب های ضد آب در مقایسه با درب های چوبی ساختمان از مزیت های خاص و در عین حال محدودیت های خاصی برخوردار است .

مهمترین مزیت درب ضد آب ABS همانطور که اسم آن پیداست خاصیت 100% ضدآب بودن و نپوسیدن آن است بدین معنا که لایه زیرین همانند درب چوبی ساختمان بوده ولی تمام رویه ها و لبه آن با استفاده از مواد پلیمری ABS پوشانده شده که این مواد پلیمری جلوگیری میکند از ورود و نفوذ آب به داخل قسمت چوبی و در نتیجه پوسیدن آن . لذاتمامی درب های ضد آب تولید شده در گروه تولیدی صنعتی هادیران از مواد نو بوده و دارای 5 سال گارانتی میباشد . اما همیشه به دست آوردن های مزیت هایی باعث به وجود آمدن محدودیت نیز میشود . درب ضد آب ABS از لحاظ طرح های روی آن بسیار محدود تر از درب های چوبی و درب های MDF میباشد . چرا که تمامی طرح های درب های MDF توسط دستگاه CNC حک شده و این دستگاه قابلیت حک کردن همه نوع طرح و نقشه ای (حتی آرم شرکت ها ، لوگو ها و....) را دارد در شرایطی که جهت ایجاد طرح روی درب های ضد آب ABS فقط میتوان چند طرح محدود آن هم به صورت برجسته چسبانده شود .



لیست کل یادداشت های این وبلاگ